beroende?

god morgon :)
har nyss ätit frulle och klätt på mej lite snabbt sådär ;) ska snart iväg en snabbis och sen hem igen, duscha och fixa mej och sen iväg ännu en gång, heh :)

natten har inte direkt vart trevlig, som ni kanske inte vet så är jag beroende av nässpray, kanske inte så allvarligt men.. om jag inte slutar snart så kommer jag vara tvungen att operera näsan och det avstår jag helst ifrån! jag har tatt nässpray varje dag utan något stopp i över 2 år, säkert 3 eller 4 år, hemskt :( iallafall så kan jag inte somna om jag inte tar nässpray och igår fick mina föräldrar ryck på mej och sa att jag inte får ta det längre :( så jag kunde inte somna igår kväll, låg vaken jätte länge och "inbilla" mej att jag var super tät i näsan fast jag vet att jag inte är det så hilmla jobbigt, och nu får jag inte ta det på flera månader :( buhuhuhuh :(

men mer update om någon timma eller så för nu ska vi åka

hej /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0