behöver nya kläder?

hej på er! är på jätte dåligt humör just nu, för jag inte vet vad jag ska ha på mej :( jag har massor med kläder men hittar inget ?! ska ta mej en tur till överby snart och handla nya kläder :) men jag ska nog kolla om jag får låna nått av mi hermana? men det kommer jag inte så det kan skita sig :( får väl om jag hittar nått nån stans ;)

vi ska åka om ca en timma och kommer hem runt 5 skulle jag tro så det blir dåligt med uppdatering från min sida idag, men natta kanske gör nått inlägg, (få inte ryck nu natta) ;)

vet inte vad jag ska skriva? jo en grej, jag funderar seriöst på att raka av mitt hår, varje gång jag har duschat och blåst det så får jag så sjukt fula fjongar, håret är rakt tills det kommer ner också böjs topparna åt lite alla håll. jag vet att man kan platta men för det första: min plattång är sämst! jag vet att man bara kan köpa en ny men den är "ny" har haft den sen i julas typ så lite synd att slänga den bara. + att jag har "plåttångspaus" nu, vilket menas med att jag inte ska platta och slita på de, går inte så bra heh, jag både blåser, "våfflar" (lockar) och plattar det -.- men nu försöker jag blåsa håret så det blir rakt me´n då böjs topparna? :s men ska klippa mej någon dag i veckan nån cm så då kanske det blir bättre, mina toppar är slitna men inte alls så slitna som dom borde vara och endå har jag slarvat med värmeskydd väldigt väldigt mycket, inte bra!

men nu måste jag hitta kläder (!!) och fixa mej

see ya /j


här kommenterar du :)
Postat av: zteffy

ja allt är bara bra för mig, kom nyss hem efter en härlig kväll med tjejorna! hade du något roligt för dig igår? ;*

2011-03-05 @ 14:32:04
URL: http://zteffy.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0