babbel...

heej :)
kom hem från skolan för ca en halvtimme sen, och nu sitter jag här framför tvn och äter yoghurt och flinger med hallon, blåbär och björnberg på, mumma! sen vid halv 6 så ska vi åka iväg men mer om det när jag är tillbaka igen, eller imorrn för när vi kommer hem runt 21-22 sådär så måste jag göra bild läxan (måla en grej man gjorde på sportlovet, ska måla en kille i min klass och en bulle, ska föreställa att vi har fikat med varandra ;) fast vi har inte det eller a, det är kompliserat ;) hehe) och engelska läxan så vi får se om jag ens startar datorn då :)
men nu ska jag äta upp så kanske jag slänger in nåt/några inlägg om en stund puss <3

/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0