babbel :)

hej :) idag har dagen känts väldigt lång av någon anledning, vaknade runt 6:30 och dagen har gått segt, inte för att den varit tråkig utan bara gått segt helt enkelt, eller inte segt, men det känns som att jag hunnit mycket idag fast jag egentligen inte gjort så mycket ? haha låter säkert jättekonstigt :p
men först var vi i skolan och på eftermiddagen gick vi ju på en teatergrej, skönheten och odjuret, man blev väldigt trött därinne av nån anledning, sen cyklade vi därifrån och då följde en kompis med hem en liten stund bara, roligt :) sen har jag ätit nybakat bröd och sett på det senaste avsnittet av stylisterna, vill veta vem som ska vinna nuu! haha.
imorgon har vi sovmorgon och börjar med spanska, sen kommer jag inte ihåg vad vi har men sista lektionen är iaf elevensval, jag har bild, som slutar vid 20 över 2 :) alltså en ganska kort dag :)
sen ska jag hem och inte göra något.
men vi hörs nog imorgon // nathalie


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0