allt blir inte riktigt som man har tänkt sig..

hejhej.
dagen har vart helt okej fast endå inte, kan inte sluta tänka på en grej :(
jaja, nu ska vi inte ha mer down-talk här i bloggen på ett tag :)

idag hade vi först bild, matte, engelska och efter lunchen spanska och svenska och sen slutade vi runt 13.50 :)
då tog jag sällskap med moa en bit och stog och pratade lite, hon är allt för bra den flickan! sen kom jag hem, käkade och nu sitter jag här :) idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får se vad som händer sen..
som ni vet så skulle ju jag till överby imorrn, men som vanligt blev det ett förhinder (!!) har fått "akut-tid" hos tandläkaren imorrn.. :/ klockan 16.40 och vi slutar 15.30 så jag hinner bara hem och sen måste jag iväg igen.. men ska kolla med pappa om han kan köra ut mej en snabbis direkt efter.. antagligen kommer jag få en ny tid hos tandläkaren igen efter imorrn. typ 4:e gången på 3-4 månader :( hatar mina tänder!! dom gör så j*vlans ont hela tiden! :( meeen.. nu blev det down-talk endå haha, menmen.. känns som att allt händer på samma gång. och igår fick jag ett chockbesked faktiskt.. sen är det tandläkarn hit och dit,(och inte nog med det! min tandläkare är döv också!! :S) vänner som sviker, massor med prov m.m snälla gud ge mej lite lugn och ro nu, snälla! får hoppas på det bästa iallafall!!

nej, nu ska jag sluta babbla på här så uppdaterar jag strax PUSS
/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0