45minutare på gymmet ;)

hej :) det cpade på blogg.se som vanligt men som tur va så kom inlägget upp! puh
har försökt att komma in på blogg.se ett tag så jag har inte hunnit börja med läxorna än -.- menmen..
snart ska jag och träna iallafall, inte så sugen på det faktiskt :/ det är kallt och äckligt ute + att vi ska möta en påvägen och¨då kommer vi få stå där läge och fryysa :( jaja, tränar bara till 17.45 endå ett 45 minuters pass, låter bra va?
ingen dagens idag heller, mamma ska och handla sen när vi är och tränar och jag orkar inte ta på mej dessa kläder efter jag har duschat, vill hoppa i myskläderna! :)

nu måste jag byta om så vi hörs efter, om natta ser detTA och hade tänkt att posta nått inlägg så får du gärna posta dagens låt för mej ;) puss pårej ;)

/kramj/


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0