29 mars 2011

hejsan :)
dagen har vart trög men endå gått fort på något sätt, hehe. skolan var ganska tråkig, fast det är den alltid iförsig.. vi började med spanska, hur många var vi? typ 10 st och vi brukar vara typ 25 eller nått, men dem andra klasserna 7 c-e var på teatern vi var på igår.. vi var där med alla 8:er och 9:er och så vi då 7a, och idag gick resten av 7:orna. så då fick vi ha spanska själva (annars är det ju blandat) sen vart det svenska där vi skulle skriva yttligare en berättelse.. sen matte och efter det elevens val-musik, tråkigt som vanligt!! våran musiklärare har vart på typ 4 av11 elevensval lektioner eller nått.. och ännu mindre på den vanliga musiken med klassen :s aja, vi satt iaf och pratade typ hela lektionen som vanligt... sen slutade vi 14 typ ;) kort dag med andra ord!

nu ska jag nog bara slappa resten av dan.. kanske baka nått? får se där ;)

juste, jag hann inte uppdatera imorses för jag försov mej lite, och det resulterade i att jag inte la upp bilden på byxorna och tröjan men tror jag ska ta nya bilder. får se. ni får iaf bilder senare idag!

imorrn är det en vanlig dag och efter skolan blir det kanske en tur till överby.. funderar på att köpa en ljusare tvätt av jeansen jag köpte häromdan också, hehe. massa <3:an till dem!
och på torsdag smäller det!! final av stylisterna, hejar på caroline men det ser ut att luta till at nicklas vinner, faktiskt, om man kollar på vad för kritik frida ger dem... men hoppas på caroline.

funderar även på att göra ett nytt sorts inlägg, men får se hur det blir med det, är osäker. men ska iallafall göra några roliga inlägg idag. hörs snart
PUSS /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0