woawoaa

hejhej :)
sitter i soffan och kollar på lotta på liseberg. äter chips och dricker en asgo drink, med fruktsoda och grenadin, minnen från cypern. vill ni veta vad drinken heter där? wait for it... mickey mouse coctail, hahah ;) men svingo är den iallafall!

cyklade ju till moa förut där även natalie var. vi fick för oss att gå en långpromenad med hunden. sen när jag skulle cykla ´hem började det spöregna, haha. och jag hade ingen jacka.. men det gick fort över! :)

sen åkte vi och skulle kolla på converse men det var slut i min storlek. sen p¨åvägen hem stanna vi och handla mat :)

nu ska jag fortsätta att kolla på tv och sen ska jag och mamma sätta på en film :)

hörs imorrn PUSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0