wassap?

godmorgon! *host*
vaknade halv 12, käka, klädde på mig och sånt. sen satte jag mig vid den nya datorn och installera allt så nu är den redo att användas! hittills är den ungerfär likadan som den förra. hittar inte webbkamera programmet heller. hade samma problem på den andra, fast hittade den ju till slut.

igår kväll kom gästerna runt 7 typ. det blev lite mer gäster än vad vi räknat med hahah. fick lite sällskap av några norskar ;) men vi käkade, tittade på tvn, grejsa på datorn och sånt. trevligt.

idag har jag inget bestämt. sara vill ha med mig ut till överby men jag vet inte.. var ju där igår. men vi får se helt enkelt!

nu ska jag fixa lite mer här och leta upp det där jäkla webbkameraprogrammet.
PUSS
/jessica


här kommenterar du :)
Postat av: Melissa

Hej! Har du haft en bra dag? :)

2011-06-12 @ 20:38:28
URL: http://crazyyggirl.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

kul med gäster<3

2011-06-12 @ 22:00:57
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0