värme :D

hej !
idag har jag varit på överby, fick med mig ett par skor och en bikinidel hem, och så köpte vi ett zumba spel till wii. var där några timmar och kom hem runt 5, och eftersom att det är hur varmt som helst ute, (vart kommer det ifrån ? :o aja, ska inte klaga ;) ) så hoppade jag i bikinin och satte mig på balkongen !
sen efter en stund testade jag och mamma zumba, och herreguuud säger jag bara! man blev ju hur varm som helst haha! så jag tog en dusch och fräshade till mig och nu sitter jag här vid datorn.


bilden råkade bli uppochner, men detta är skorna som följde med mig hem idag :)


imorgon blir det lugn förmiddag skulle jag tro, och sen på eftermiddagen ska jag till näl.

men nu ska jag ta och äta så vi hörs /n



här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0