grab some sexyyyy

hejhej :)
har hur mycket som helst att skriva/berätta! vet inte vart jag ska börja bara, hmm.. Cypern-resan eller om de senaste dagarna? har dock inga cypernbilder än.. kommer kanske till helgen skulle jag tro. så det får bli det andra, inte lika mycket text som cypern-resan ;)

här kommer mina dagar back in sweden:

tisdag: landade vid 4 på Landvetter väntade på väskorna och sånt. sen sov jag en stund hem i bilen sen hoppa jag ner i sängen och sov nån timme innan jag gick upp duschade, fixade mig och sånt. sen till skolan. hade bara spanska där vi lämna in böckerna i en kvart typ. sen cyklade vi in till stan och såg på bio med skolan, fattade inte mycket av den filmen asså. sen drog jag+natta, leticia och sara och åt pizza, gaanska nyttigt ;)
sen åkte jag hem, packa upp resväskan(som för övrigt är knallgrön :P) och sen sätta sig framför datorn/tvn en stund. sen hängde jag med mamma&pappa och handlade lite mat ;) sen somna jag sjuuukt tidigt.

onsdag/igår: började dagen i skolan med bild. lekte lekar typ haha. sen hade vi matteprov på matten, göttnöjd asså! haft semester i över 1 vecka och inte rörtboken alls, feels good! sen åkte alla 7:or på skolan till inovatum i trollhättan. ganska tråkigt först haha, sen gick vi (jag, natta, natta, moa och leticia) in i nått biorum eller nått, fast det var helt kolsvart där. där satt vi ensamma en litenstund tills det kom in massa roliga killar från parallelklassen haha :P ganska mycket skratt blev det allt ;) fast bussen hem slår allt!! jag hade lite kul med en kille som satt framför mig haha. skaka sätet, drog upp och ner det (man kunde fälla ner det) och massa mer, fyfaan vad vi skratta hahaha. natta satt tydligen och filma hela också, utan att jag visste haha. så nu har vi resan på film!
sen cykla jag hem och hämta pengar och sen mötte jag natta och vi åkte till överby. köpte inte så mycket men lite iallafall. visar i nästa inlägg. när vi skulle åka hem höll natta allvarligt på att dö av skratt. vi var trötta + hennes dåliga humor hahah. visst säger man bussholk?!? hon höll på att DÖ av skratt när jag sa det? :S
när jag kom hem käka jag och kolla på tv innan jag somna ;)

torsdag/idag: började skolan 8.15 med historia fast vi hade religion :P fick tillbaka provet vi gjorde fredagen innan jag åkte till Cypern fick 33½ av 36. stolt eller vad?!? i religion också!! sen hade vi no, kolla på film. matte&so hade vi cp-redovisning. efter lunchen hade vi slöjd där vi lekte slavar åt våran syslöjdslärare. fast vi fick varsin juice för mödan ;) sen engelska där vi kollade på film och sist svenska där vi hade frågesport klassen var i 4a lag. vi är typ 24å egentligen skulle det va typ 6 i varje men först tänkte jag och leticia vara själva(ingen ville va med oss :((( haha nejdå skojade bara) men då ville en annan tjej som heter johanna vara med oss och man kan ju inte säga nej direkt ;) vi kom iallafall 2a med 1 poäng mindre än vinnarna. egentligen skulle det bli lika men läraren gav rätt för fel svar till dem och vi fick inget :S
kom hem vid 4 typ och har inte gjort nått typ. fof trött sen resan..


nu sitter jag och kollar på kläder på nätet, sugen på shopping igen nu! blir nog en tur till överby i helgen. eventuellt jobb då med. h&m har fått en ny webbshop förresten, ganska ovant men..
blir nog ett inlägg med lite wanties senare också, men först: shoppingen!

PUSS/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0