Utkast: Juni 25, 2011

godmorgon! hoppas ni hade en trevlig dag/kväll igår! det hade jag! :)
åkte mot liseberg vid 10 och var där tills halv 7 typ :) skulle stannat längre om det inte var så att vi var bortbjudna på kvällen :) iallafall så åkte vi allt förutom atmosfear hah. men åkte höjdskräcken som är ungefär samma sak :) men favoriterna måste endå vara: uppswinget, kanonen balder och spinrock!
hade riktigt kul och dagen var bra, förutom i slutet på liseberg. vill inte ta upp det här men inte var det bra iallafall. 
sen kom vi hem, bytte om och tog cyklarna bort mot mina kusiner där det var massa folk. vi åt, åt, åt och hade skoj. haha ;) sen vid 1-2 nångång på kvällen cyklade vi hem igen och jag hoppade direkt i säng. vaknade vid 12 idag och är fof super trött.

heppp, nu får jag klä på mig nått och sen springa ut och sätta mig vid bordet. blir grillat till käk idag!! mums.
PUSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0