cypern 2011

whoh fan vad smart jag känner mig. börjar leta efter picnick(?) som jag inte vart inne på på år&dar.. då hittar jag ett men det var tydligen ett betalprogram nu?!? haha. sen skulle jag in på paint amen vafan då har dem ju ändrat där med så jag inte hittar infoga och får öppna en bild och kladda för ansiktet på min kusin sen sparas den bilden så inte orginalet finns?! ååhh. orkar inteee.
här kommer iallafall några misslyckade:

bra kamera!! not. nej jag har inte plattat mitt hår här. och om nån undrar hur mitt hår såg ut när jag var midre(kanske inte sååå lockigt) kan ni kolla på min kusin till vänster!) detta är iallafall den goa drinken med grenadin och fruktsoda/sockerdricka!!

i brist på bilder visar jag denna på mig haha ;) hade bränt hela magen + benen så jag låg i skuggan precis innan vi skulle in till ayia napa tror jag. eller så skulle vi käka ;)

söt vild-/hemlös-katt

-bästis ville inte vara med på bild just då-

bild på ja.. synen mot poolen som ligger precis bortánför solstolarna ;)

asfräck limosine-taxii :)

scenen + alla matbord

volleyboll-poolen närmast och vanliga poolen bortanför. detta är utsikten där vi satt och åt middag vid scenen :) fast det ännu en pool nedanför volleyboll poolen, hitåt. fast den var nere vid källaren under tak ;) så man sitter och äter en trappa upp än där volleyboll poolen ligger :)

dem vita husen ni ser i bakrunden på bilden med lilleskutt & poolbilden, sånna bodde vi i fast längre ner mot havet.'  området var inte så litet som det ser ut! det var en laburint av lägenheter som man bodde i. det fanns även en till pool på samma hotell fast mycket längre bort. går inte att förklara riktigt men stort var det!

detta var ett urval av alla bilder som vi tog. sen har även min syster en massa bilder från bla nissi beach som var suuuuperfint! som förhoppnigsvis kommer nån gång också! haha sökte på google efter bilder från nissian vad fula bilder dem fått! haha, hemskt ju.

hotellet vi bodde på heter callisto och det ligger i ayia napa, 10 min till mcdonaldset som ligger lite mer i utkanten av centrumet. rekomenderar stooort!! vill, vill, vill tillbaka!! men nångång så.. :)

i nästa inlägg kommer fritidsresors egna bilder på hotellet :)
PUSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0