no pics today :(

hohoh, kom hem för ett tag sen. har käkat och så sen dess. nu har vi lite gäster här...
dagen har vart braa ;) mötte mina finisvänner 20över 8 och cyklade till Ursand, var inte alls jobbigt, men är man bra tränad så är man ;) haha. där gick vi nån jävla promenad i lag 3 & 3, jag, nathalie och leticia såklart. och påvägen skulle man göra massa stationer. vi var grymma på tandemskidor eller vafan det nu hette.. ni vet 2 träplankor med "ögglor" man stoppar in fötterna i, och så är det 4 ögglor på varje pinne så sätter alla i sina fötter och sen samarbetar banan runt. fick 0,56 sekunder eller nått. rekord fick vi iallafall! ;)
sen var det massa mer stationer och sen när man var färdig grillade vi (alla 7:or & 8:or) körvv!! sen var vi färdiga 5 i 11 eller nått och då slutade vi.
jag hade hela eftermiddan ledig så jag, elin, leticia och erik tog bussen till överby där vi först mötte upp alicia och senare nathalie. köpte en tjocktröja(L), ett par skor och en bandeaubh typ :)

imorrn ska jag upp tidigt och duscha och fixa mig i timmar. sen ska jag locka håret också! gör det eftersom jag inte har så mycket "krut" i outfiten. ett transparent linne och shorts bara, sen jesussandaler tror jag om jag inte byter till converse i sista stunden, men det tror jag inte. jävlar också!! måste måla mina tånaglar nuuu.
sen efter överby kände vi för att ta en extra tur med bussen så vi åkte långt bort åt helvete. mitt ute i ingenstans stannar bussen och ändrar till "ej i trafik" jaopp, där stod vi ute i skogen typ.. vi trodde vi skulle få gå en jävligt lång promenad hem men tillslut fick vi fatt i en buss och kom hem i gott skick.. dock några timmar senare hahah :P

eh vafan nu MÅSTE jag måla mina naglar!!
hörs imorrn. tror jag. skolavslutning på mörra och sen vet jag inte om vi i klassen ska hitta på nått. och sen på kvällen ska vi till schools out, ett disco för alla i 7an till 9an, skooj.

PUSS /jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0