wiuhoo

hejhej :)
trodde jag slängde in ett inlägg igår, men tydligen inte. förlåt så mycket för det. vi hade iaf brännbollsdag som natta skrev om, vi var bönder. jag hade bara en rutig skjorta och 2 flätor som var bonnigt, haha. sen converse till det haha. efter skolan kommer jag helt ärligt inte ihåg vad jag gjorde. var väl inne på datorn, käkade osv.. sen runt 6 var mamma rastlös så då tog vi en spontan tur till överby. köpte lite grejer till hemmet, bla ett nytt underlägg till mitt skrivbord, äntligen! sen kom jag hem, såg på tvn och sånt.

idag var det ju städdag i skolan. vi började 10 och slutade vid 12, då hade vi ju hela eftermiddagen ledig så jag och leticia tog bussen till överby. köpte ett linne. kom hem vid 4 och då kom mamma hem med jordgubbar! sen har jag suttit här och slö-surfat lite. har även börjat planera sommaren lite.. massa roliga saker kommer hända ;) bla, malmö, danmark-köpenhamn, danmark-fredrikshamn(badhotellet), liseberg, kusten-smögen, brålanda, shoppingdagar i göteborg osvosv.. men mest utav allt ska jag nog vara med mina vänner! eller vad säger du Nathalie?!? det börjar luktar sommar-2011!! wihoo!

imorrn ska vi cykla till en badstrand som ligger så långt bort man kan komma typ.. ska ta sälle med some friends of mine.. ska mötas 40 min innan vi ska vara på Ursand hahah. är verkligen pepp på att cykla flera hundra miljarder kilometer imorrn, nehråå inte såå många men.. efter det vet jag inte vad osm händer, eller JO, vi ska stanna i stan påvägen och kolla på nått att köpa till våran no-lärare som slutar :) sen ska jag nog bara förbereda tills på fredag & skolavslutningen!! och efter skolavslutningen på fredag blire schools out med bruuudsen! hörde jag skål?

hörs imorrn! PUSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0