sweet dream or beautiful nightmare

hej! just nu håller mina naglar på att torka, så passade på att skriva ett inlägg här sålänge :)

i söndags så hade jag kalas på förmiddagen, fick pengar och tre linnen ! :) sen på eftermiddagen åkte jag, moa och natta till roddklubben där jag och moa badade, eller jag stod typ bara i vattnet haha, doppade inte huvudet men hela kroppen ;) men det var ganska kallt haha.

igår åkte jag till min pappa och vädret var riktigt dåligt, visst var det varmt men det åskade och regnade nästan hela dagen, inte kul. runt 18.00 tiden blev det också strömavbrott som kom tillbaka runt 21.30 sen på natten runt 03.00 blev det strömavbrott igen så då vaknade jag av att en apparat började pipa, men då kom strömmen tillbaka hyfsat fort.

idag blev det skola, mötte sara innan skolan och jessica som äntligen kommit tillbaka från cypern ju ;) fick en present, en ring, snygg var den, tack jessica! (L)
vi ahde spanska i 30 min ungefär, vi slutade tidigare för vi skulle bara sudda i böckerna och sen lämna in dom (woho, det betyder ingen mer spanska innan sommarlovet ! :D)
sen åkte vi in till stan och såg på bio med skolan, ganska dålig :p
efter det åt jag , jessica, sara och leticia pizza, gott var det :)

sen åkte jag hem och har inte gjort något typ. läst, grejat med mobilen och åt nyss scones ! mums

men nu ska jag ta och fortsätta måla mina naglar så hörs vi imorgon /n


här kommenterar du :)
Postat av: A N G E L I J N A

http://youtu.be/llodA3IXZd4 lyssna/kommentera/gilla/ sprid min nya låt, vill gärna ha så många åsikter så möjligt!(:

2011-06-08 @ 01:50:32
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0