suuuuuuun

hejsan !

igår blev det att jag cyklade till roddklubben där leticia och jessica var. vi låg och solade och skulle sen bada men då såg vi en orm så vi vågade inte bada och ormen försvann under bryggan . sen reste sig leticia upp och ba: där är ormen ! och så var det en annan man där med några barn och han sa att det var en huggorm så vi bara stod på bryggan och sen åkte vi därifrån ^^ vi cyklade lite och bestämde oss för att cykla till skräckland istället och när vi kände på vattnet ås var det sviiinkallt ! verkligen hur kallt som helst, man fick nästan kramp :o
så vi badade inte utan låg där lite innan vi cyklade hem.
senare mötte jag upp dem igen och vi cyklade runt lite och tillslut la vi oss på gräset vid ett ställe och efter nån halvtimme åkte vi hem för att jag skulle hem, haha.

om en kvart typ så ska jag börja gå mot busshållplatsen och möta min bror, sen tar vi bussen till överby och möter mamma där. vet inte hur länge vi är där eller vad jag ska göra senare men vi hörs /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0