summertime !

hej !

just nu sitter jag här framför datorn och skriver detta inlägg, men snart ska jag nog sätta mig på balkongen i värmen !
om ungefär 1.5 timme kommer leticia hit och så cyklar vi och möter moa. sen går vi till aqua blå igen :)
roligt var det igår iaf :) det mesta ;)
vi åkte virvelvinden, den hette nått annat där men man fattar nog ändå, två gånger och man kan inte säga att vi skrek lite hahah. men det var ändå roligt trots att man trodde man skulle dö lite då och då. vilket tryck bakåt kan man säga!

vi satt mycket på bryggan och bara pratade lite också, doppade fötterna i det iskalla vattnet och lite vattenkrig mellan två stycken. haha. slutade med att en blev väldigt blöt. men det torkade som tur var snabbt :) mina skor däremot torkade inte riktigt lika snabbt, trevligt att gå i dom ;)

man får hoppas att denna dagen blir lika bra, vädret verkar vara bra idag igen, inte ett enda moln idag heller, dock lite blåsigare men man får hoppas att vinden är varm.
natta kunde ju inte hänga med idag heller.
men dagen blir säkert bra !
vi hörs senare/n


detta kallas soooommar ! (Y)


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0