studenten

hejsvejs !

idag var jag i skolan och vi hade religion, språk, lunch, idrott och sen musik. fast inte "riktiga" lektioner egentligen ;)
på musiken körde vi karaoke och jag, sara, sahra och elin sjöng price tag som vi ska göra på skolavslutningen, leticia med fast hon sjöng inte då för hon visste inte om hon ville eller inte ;)
men sen så gick vi 5 till aulan och övade några gånger. det behövs övas på solona för några och det är ju nästa fredag, menmen, får hoppas de övar hemma ;) vi ska öva på scenen med mickar på måndag också. så det är bra :)

sen gick jag hem och om en timma typ så blir vi hämtade av min morbror och så åker vi till min kusin som tagit studenten och äter och lite så ;D

men har inget att skriva nu så vi hörs / n


här kommenterar du :)
Postat av: hanna ♥

hah, jo :) känns skönt att ha haft avslutning och fått riktigt sommarlov idag! :) har ju annars haft sommarlov i 2 veckor redan :)

2011-06-10 @ 22:52:06
URL: http://heaa.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0