soooommar

hejsan.
blev lite besviknen när jag loggade in och såg att natta inte uppdaterart ÄN!! och jag vet att jag inte uppdaterade igår. vi har gjort 405 inlägg i denna bloggen än så länge och vet ni vad? jag tror fanimig att jag har gjort 300 av dem, faktiskt.. så jag bryr mig inte om att jag inte uppdaterade igår.

igår var jag iallafall med leticia. vi cyklade till överby och drack milkshake och sånt :) sen köpte vi cola och björnar (godis haha) och satte oss ute och åt dem, trevliigt :)
sen cykla vi hem, mötte upp natta och cykla till hamnen och bada föttera haha ;) sen cykla vi runt lite och satte oss och kollade när några spelade fotboll haha ;) sen kom jag hem, åt och sånt ;)

idag har vi vart på ikea och torp påvägen hem :) köpte smågrejer bara som ett bord, galgar, krukor osvosv.. köpte maxipack med M&M´s också, hehe. som jag sitter och äter på nu ;) ooupsiiee.

nu har vi nyss ätit middag och sitter och kollar på lotta på liseberg i väntan på att johan falk filmen ska börja om en kvart!

nepp, nu ska jag återgå till tvn, hörs när vi hörs! PUSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0