sommarlooooov.

hejsaan! vet ni vad? nu har jag sommarlov!! wihoo, känns inte som det men ;)

gick upp halv 7 imorses och duscha och sånt nivet. sen kom leticia lite innan 8 och då lockade jag håret dagen till ära. ganska nöjd är jag allt :) sen vid halv 9 när vi skulle cykla så börjar regnet ÖSA ner!! huuur mycket som helst! aldrig sett så mycket regn komma ner från himmlen sammtidigt asså. sjukt.
men vi var tvugna att cykla endå så på med jacka och paraply och grejer. härligt, nejj.

sen satt vi i aulan 45 min typ och sen var det klart. natta, sara, sahra och elin sjöng pricetag också, grymt bra var dem!! ska kolla om natta vill lägga upp klippet jag filma åt henne också, det hade väl vart roligt? :)
 
nu har jag precis ätit och bytt om till myskläder. ska ta det lugnt nu ett tag, kanske sova också med tanke på att jag ska JOBBA imorrn, kvart över 6 ska jag vara färdig att åka. och inte nog med att det är tidigt, ska ju på schools out ikväll också. och det håller på tills 01.00, känns bra! äh, vafan ska dansa benen av mig ikväll i vilket fall.

nu ska jag fortsätta slösurfa och vänta på mamma som kommer hem om 3 timmar -.- bähä orkar inteee.

PUSS
/jéssica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0