rubrik

hej ! uppdaterade aldrig igår för jag var sjukt trött och gjorde ingenting så hade ändå inget att skriva om.
i fredags var jag ju på schools out med jessica, leticia, natta, moa och en tjej som heter linn som jessica redan skrivit, och a, det var kul ;) kom hem runt 20 över 1 och gick och la mig direkt typ.
igår var jag bara hemma och gjorde ingenting, dagen bara försvann och var helt plötsligt kväll ^^

idag har jag också bara vart hemma. läst lite tidningar, spelat wii och bara suttit framför tv:n typ.

nu är det ju sommarlov så imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, får se helt enkelt.

men har inte något mer att skriva så vi hörs ! /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0