ny dator! som jag längtat!

hejhej :)'
förlåt för att jag inte bloggat torsdagkväll och igår.. min dator har som sagt problem. försökte slänga upp ett inlägg imorses men då dog ju självklart helajävla datorn.. men var på överby förut och köpte en ny. en aser aspire one. en mini-pc ;) har en asus sen innan men man kan ju hoppas att denna är snäppet bättre. visst en mina-pc kanske ni tänker men vad fan? det enda jag gör på datorn är att facebooka, kolla bloggar och blogga. inget annat liksom. ibland lyssnar jag på musik också, kanske inte jättebra för det men.. och om jag vill lyssna på musik, spela etc. så kan jag vara inne på den stationära, som jag är nu. asern är på laddning.

igår när jag inte kunde blogga var jag bara i skolan och sen hemma. är fof supertrött efter jag kommit hem från skolan, har inte tatt ikapp mig från resan ännu.

nu ska jag nog titta på bigbrother finalen som jag inte sett än (var i Cypern när den var) om jag hinner dvs.
ska få gäster ikväll men vet inte riktigt när dem kommer.. men jag får kolla så långt jag hinner ;)
'
var ju som sagt på överby förut. träffa elin, leticia & natalie. dem ville ha med mig också men jag sa nej, hihi.
nejdå men vi skulle ju köpa dator, få gäster och fixa allt sånt innan ;) men iaf till saken, på överby köpte jag även 3st linnen med brottar-rygg. ett svart, ett beight och ett knallblått linne. perfekta var dem!

nej, nu får jag sätta igång med big brother om jag ska hinna se lite iallafall! hörs sen eller imorrn PUSSSSS'
/jessica


här kommenterar du :)
Postat av: Claudia

nu är vinnaren av dagens blogg utsedd! kika in och se om just du vann och var gärna med igen :D

2011-06-11 @ 18:39:13
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

nä :)

2011-06-12 @ 01:04:56
URL: http://heaa.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0