mehewoo

hejhej :)
det blåste så mycket förut så vi bestämde oss för att ta bussen istället. moa hängde med också! köpte ingenting. det var världens kö på stallbackabron, thanks to bilkrock så vi fick stå och vänta i bussen typ 20 min weho.. iallafall när vi kom hem cyklade leticia hem och jag följde med mamma, mormor & morfar och käkade :) jag tog kycklingpaj med grönsaker. asgo var den! sen kom jag hem och åt jordgubbar, mums! har ätit det flera dagar i rad men jag klagar inte :)
imorrn ska jag, natta, leticia och moa till let´s move. en idrottsmässa som hålls här i stan ;)

hepp, nu ska vi sätta på en film här,  PUSS/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0