//jessica

hejhej :-)
skulle blogga igår ju men datorn vill ju aldrig sammarbeta -.- jaja. natta skrev iallafall vad vi gjorde så det vet ni ju :-)
idag är det lika fint väder som igår, och jag ska alldelles strax gå ut och sätta mig :-)
det händer nog inte så mycket mer på dagen.. sen ikväll ska jag hem till mormor&morfar och även sova där. hoppas på lite sömn iallafall. omöjligt att sova här hemma iallafall, hatar värmen som blir på övervåningen!
där sover nog även mina kusiner skulle jag trooo ;-)

jag tar inte med datorn dit men ska försöka slänga in nått innan jag cyklar ivääg ;-)

hepppp, nu ropar solstolen på mig så jag får gå ut och sätta mig ;-)
hörs förmodligen sen, PUSS


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0