jaaauuii

godförmiddag!
hatar vädret.. det är väl ganska fint, men inte soligt som det ska! känns knappt som sommarlov tycker jag :(

idag ska jag vara med natalie och moa på kg tror jag :) väntar på att dem ska messa att de är klara, fast jag inte är det än, haha :P måste sminka mig och fixa håret.. senare ikväll ska jag och mamma åka iväg nånstans..

nu börjar veckan "klarna"(hahah) mer & mer..
imorrn ska jag kanske va med nån kompis och sola(om vädret tillåter såklart) eller nått på dan. sen på kvällen ska vi få massa gäster :)
onsdag kanske träffa nån, sola, hitta på nått skoj.
torsdag blire torp och på fredag (även midsommarafton) ska jag till liseberg med halva släkten typ.. :)

eh, nu får jag sätta lite fart här.. vi hörs sen! PUSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0