inte igeeen

fuck.. hela inlägget som jag skrev försvann!?! :@
ska försöka få med allt igen,

vi tyckte det verka så tråkigt i arenan förut så vi gick aldrig in. istället cykla vi in till stan, köpte jordgubbar och satte oss på en brygga :-) synd bara att dem d´är jävla fiskmåsarna ska förstöra allt! :-(
när dem skrämt iväg oss åkte vi hem till nathalie och där satt vi mest och prata ;-) sen när natta skulle iväg cyklade jag, moa & leticia hem till leticia där vi inspekterade hela hennes rum haha ;-)
sen vid halv 7 cyklade jag&moa hem igen :-)

imorrn blir det ingen uppdatering på hela dagen. för jag och nathalie ska till liseberg (+ halva min släkt också då) och fira mídsommar med att åka karuseller ;-) blir grymt!

nepp, nu ska jag gå och göra en smothie så hörs vi på lördag. PUSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0