i don't understand

hejsan!

idag var vi i skolan och skulle städa, det tog 20 min och sen var alla klara. men vi skulle vara där till kl 2 -.- men då var det så att alla andra klasser typ fick sluta och vi fick sitta kvar för vi hade inte våran klassföreståndare idag utan en annan som är i våra klass och hon vågade inte släppa iväg oss för hon visste inte om vi fick eller inte så då satt vi och gjorde ingenting och sen gick vi och åt. efter det satt vi ännu mer och gjorde inget och tillslut kom hon och så berättade hon om imorgon, när vi ska träffas m.m.. sen fick vi gå och då var klockan runt 12.00. då stod jag , sahra, sara och fai och pratade lite och gick sen hem till mig. sen vid 14.00 åkte jag till näl och sen kom jag hem och ska snart äta.

om en stund också så ska jag möta sara och så ska vi gå till sahra och se om hon kunde komma ut med oss :)

och förresten, idag fick jag en klocka som kom med en prenumeration mamma tog men jag fattar inte hur man gör den mindre ? :(
en sån där rosa klocka i plast typ, någon som vet ? ;)

men nu ska jag äta så vi hörs /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0