första dagen på sommarlovet

godmorgon! eller ah, morgon och´morgon..klockan är 5 och det känns som jag nyss vaknade..
gick upp halv 6 och åkte till jobbet, gjorde lite nya grejer idag o det var fräckt att uppleva det. sen kom jag hem runt 10 och hoppa direkt i säng. mamma väckte mig vid 2 och då åt vi mat, och sen efterätt. glass och jordgubbar, mums! nu sitter jag framför tvn och mölar i mig godis, haha. kanske inte så bra med tanke på att vi är bortbjudna och ska vara där och äta halv 7. innan det måste jag åka förbi leticia och lämna hennes mobil smartasset glömde den här igår, klaant.
påtal om igår. det var grymt kul faktiskt. haha en idiot stod bakom oss hela tiden när vi dansade inte sådär långt bak utan han stod vid ryggen liksom. gav honom lite blickar sådär så gick han till andra sidan av leticia och höll på med henne. då fick hon ett litet ryck och skrek på honom haha, han hade ju fan skägg och grejer :S annars va kvällen sjukt rolig, mycket folk, varmt och trångt men vafan det hör till!

är lite schleeeten idag så vi får se om det blir nån mer uppdatering, hoppas natta uppdaterar lite också!!
men vi kanske hörs när jag kommer hem sent ikväll! PUSSS
jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0