,

hej :)
 vet att jag inte uppdaterat på några dagar men har inte satt på datorn. att det inte går att uppdatera från mobilen är sjukt dåligt säger jag bara ;(

i fredags på liseberg var det sjukt roligt, håller med jessica om de roligaste karusellerna :)

i lördags kommer jag inet ihåg vad jag gjorde haha.

i söndags så var jag hemma på fömiddagen och kollade på film och umgicks med mamma och sen på eftermiddagen cyklade vi ut till min morbrors nya hus som han håller på att bygga. fint blir det ;) påvägen hem cyklade vi förbi en pyssel affär mamma skulle till och sen handlade vi.
när jag kom hem så åkte jag direkt och mötte jessica och leticia och vi badade ju fötterna som hon sagt och satte oss på en lekplats ^^

igår var jag med leticia och först kom hon hit och så åkte vi in till stan, det var en marknad där.
vi köpte ne påse vingummin och gick och satte oss vid vattnet och åt dem :)
haha, han som sålde godiset tjatade hål i huvudet på alla som stod där. han var inte tyst en enda sekund typ :p
sen gick vi och köpte varsin dricka och satte oss på en bänk och pratade. sen cyklade vi bara runt en stund utan att veta vart vi skulle. då gick jag upp till mig och åt för jag var hungrig och sen såg vi på en film :)
efter det skulle leticia hem typ och jag kollade på tv.

just nu sitter jag och kollar på tv, vet inte vad jag ska göra idag. men fint väder är det ju !
min termometer i skuggan står på 21,4 så det verkar vara varmt ute ;)

men nu ska jag fortsätta kolla på tv så hörs vi /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0