brännbollsdag

hejhej !
börjar med att berätta att jag bara var på överby igår, och skolan då såklart, men köpte inget på överby..

idag så hade vi brännboll, alla samlades vid tärnan och vi skulle börja spela. "alla" var utklädda, eller det var meningen att alla skulle vara utklädda, och våran klass var utklädda till bönder. iaf, vi förlorade den matchen , fast alla trodde att det hade gått bra haha.
sen skulle vi inte spela på typ 1,5 timme så då gick vi till skolan. sen spelade vi våran andra match och den förlorade vi rejält! men det gick inte så bra för den andra klassen heller om man säger så men när vi spelade inne så sprang typ alla och blev brända så då fick det andra laget en massa poäng för det.
sen åt vi lunch och sen gick alla till kg och kollade på finalerna, det var svinkallt. fast sen mot slutet blev det iaf varmare, tycker att det kunde vart så hela dagen.
det var någon 9:a som vann ;) och en 8:a vann pris för bästa utkländnad och en person från 9:an vann pris för roligaste händelse elr nått sånt, han vann för att han hade väldigt konstiga kläder på sig ^^

sen gick alla hem och jag har ätit och webbat med sahra väldigt länge, haha, roligt ;)

men nu vet jag inte vad jag ska göra men vi hörs /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0