aqua blå

hola !

igår blev det att möta natalie, leticia kunde inte :(
men jag mötte natalie runt 15.00 och så tänkte vi dra till kg men det var ingen där, mer än några små så då ringde vi sara men hon svarade inte. så då messade vi kevin och skrev att vi åkte hem till honom haha. och när vi kom dit satt hela hans familj ute förutom han så vi typ backade hehe. men sen kom han ut och så stod vi där och typ pratade och sen gick vi bak till hans studsmatta och typ gjorde lite olika saker.
sen vid typ 18.00 så åkte jag och natalie hem så kom hem runt 18.15 typ :)
då gjorde jag inte så mycket.

idag ska jag snart till näl och efter det så blir det aqua blå med leticia :D

dagens outfit

jättedålig webbkamera bild,
linne - lindex
shorts - gina
+ en kofta, har inte bestämt mig för vilken än ;) 
jag vet att man knappt ser shortsen för jag har tunna tights under


snabb bild
plattat hår med snurrad lugg
turkosa örhängen - ullared

men nu måste jag göra mig helt klar och sedan gå till bussen så vi hörs /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0