äntligen är cypern-bilderna på G!

hejhej :)
bloggar från den stationära datorn nu :) ska fixa in bilderna från Cypern nu :) som ni kommer få se!
hittade även bilderna från Canarieöarna för 2 år sen ;) som ni också kanske vill se? också lyssnar jag på musik, hatar spotify. vi var ju på Cypern vid månadsskiftet när man ska få nya 10timmar + lyssna nya 5ggr på alla låtar. fick jag det? nej. får jag inte det första juli heller blir jag riktigt förbannad.

jaja. har även vart i stan en sväng idag :) köpte en sparbössa med london på. och det bästa är att den inte går att öppna ;) så då kan jag inte ta ut pengarna när som helst. utan man måste ha en konservöppnare till det ;)

nu ska jag fixa bilderna och försöka få in några här. senare ska jag hjälpa mamma med maten och sånt. sen kommer gästerna runt 6 eller nått :)
 
hörs snart med bilder :)
PUSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0