14 years old noow

förlåt för att jag inte uppdaterade igår men jag väcktes av mamma och brorsan av att de sjöng och kom med paket, (är ju fjorton nudå ;) ) fick kläder, örhängen, pengar och en väska :D nöjd tjej :)
sen gjorde jag mig iordning och gick till skolan, den var helt normal och inget speciellt.
sen kl 14.30 slutade jag och gick hem och åt mat och efter det cyklade jag och handlade lite.
sen kom jag hem en stund och kollade på tv innan jag drog mig mot kg med natta och moa, sen efter en stund kom sara och sahra också :) det var helt okej där, roligare vissa stunder än andra men ändå bra :) tillslut blev det lite kallt haha.
sen kom jag hem vid 20.15-20.30 ungefär och kollade på tv resten av kvällen typ.
så det var min födelsedag 2011 haha ;)

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske ska till kg idag med, men vet inte när eller hur länge eller vilka som vill, messar med leticia nämligen :)

men vi hörs senare skulle jag tro /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0