what are words

hej !
just nu sitter jag och väntar på att mina naglar ska torka så jag kan fortsätta måla dom och samtidigt kollar jag på en serie på youtube.

igår var jag på let´s move med sara och en som heter sophia. det var inte så jättekul om jag ska vara ärlig :p
på eftermiddagen så var jag bara hemma och gjorde inget speciellt.
 
imorgon blir det överby med sara, sak byta in mina skor, som var sönder efter att jag navänt dom EN gång. fram och tillbaka till näl. det var ju inte så att jag slitit på dom om man säger så. dåligt enligt mig så jag hoppas man får byta för det är väl inte meningen att de ska gå sönder efter typ 1½ timme antar jag.

men nu ska jag vänta några till minuter innan jag fortsätter med naglarna. testar en nu design, eller vad man ska kalla det, så hoppas det blir lyckat :)

/nathalie


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0