vem para quebrar kuduro vamos danzar kuduro !

hej !

haft en bra dag ? det har jag, en slappdag, nu på eftermiddagen har jag spelat spel med mamma, pysslat lite med henne, kollat på film och tv, såg på real housewives of new yersey, inte liiiite drama där kan man säga haha
filmen jag såg hette saved tror jag, tonårsfilms-stuk typ och handlade om några på en kristen skola så i början var det kanske väldigt kristet men sen slutade det, och då blev den bättre (tycker jag).

imorgon vet jag inte heller vad jag ska göra faktiskt, blir väl att vara hemma då med.

men nu ska jag ta och kolla på americas funniest homevideos så vi hörs imorgon för jag tänlte stänga av datorn nu /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0