vattenpalatset yesterday

hej!

det blev ingen uppdatering igår för vid 20 över 10 gick jag ner och mötte leticia och sen cyklade vi till vattenpalatset där vi mötte natalie. det var roligt men tror ni inte jag lyckades skära mig på tån ? -.- vi satt hur länge som helst för att det inte slutade blöda och sen fick jag nått blått självklistrande mjukt vattentät grej runt hela stortån , såg lite roligt ut haha.

vi var kvar där ända tills de stängde fast det tog lite längre tid för oss att blir klara pga tån, fattar inte hur jag lyckades faktiskt, menmen, inget jag kan göra nu haha ;)
jag fick skjuts med leticia hem av hennes mamma, de hade såna där cykelställ där bak på bilen :)

sen kom jag hem och mamma hjälpte mig att plåstra om tån och sen kollade vi på film, eller serie, gilmore girls, och åt fruktsallad med glass, och smakade på en morotskaka hon hade bakat under dagen :)

så jag orkade inte sätta på datorn sen, var trött och hade lite ont så jag hoppas det gick bra med jessicas uppdatering som var bra ! :)

nu tänkte jag ta och kolla runt lite på datorn så hörs vi /n


bild på vattenpalatset från google


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0