//jessica

hejhej.
skiter i och fråga om ni mår bra för ingen svarar endå, bara meningslöst.

idag har jag börjat småpacka tills imorrn och även städat bilen åt pappa, damma&dammsuga hela bilen + putsa fönstrena! även satt upp smyckesträdet jag köpte i förrgår! blev assnyggt faktiskt! matcha bra ihopa med smyckena också! dock fick inte mina snygga ringar plats :( menmen...

nu sitter jag med datorn framför tvn och äter U.S cola, goaste godisen!!
ska väl antagligen förtsätta att packa sen!
funderade även på att dygna inatt men det blir nog inget med det, för vi ska stanna påvägen och hälsa på mina kusiners farbror. där ska han visa oss runt i hans lägenhet som ligger right by the sea. typ I vattnet. och sen bjuder han på lunch! sen åker vi ett par timmar till, slänger in väskorna på rummet och direkt ut på stan och käka!!

börjar resan imorrn runt 10 på förmiddan så jag kommer tyvärr inte uppdatera mer nu på ett par dagar. hoppas att natta gör det bara!

ha det bra tills vi hörs! PUSS


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0