börja inte nu igen.

hej! bloggade inte igår.. kände inte alls för det. kolla blog fort på mobilen igår och blev j*vligt lack! here it comes again.. jaja, äre den stilen som gäller så bring it on bi*ch! och där var min kväll förstörd.. men jag ska låtsas som ingeting, är ganska bra på det nu förtiden..

nu till annat..
hade en bra dag igår iallafall med en del inköp för min del! idag har jag inte gjort mycket alls, duschat, följt med mamma och handlat, och lite annat.
imorrn ska jag först jobba lite åt pappa hoho, lättförtjänta pengar! sen ska jag packa och fixa massor tills på söndag.
för på söndag åker min familj+jag & mina kusiner och deras familj ner till malmö/köpenhamn tillsammans. stannar inte så länge, bara några dagar. vi ska tydligen bo på ett lyxhotell inne i malmöcentrum jiha! på de dagarna ska vi hinna med att shoppa(massor!!), åka till köphamn över dagen(gå på ströget/tivoli) utforska stan(hah), äta på massa resturanger, kanske sola&bada om vädret tillåter?, och massa annat kul!
ser framemot detta sjukt mycket. fast det är över fort :(  ser mest framemot shoppingen men bara för det kommer jag inte hitta ett skit, haha, är alltid så :(

hepp, nu ska jag hjälpa mamma med middagen det idag vankas det kyckling på menyn!

glömde förresten att säga att vi nyss såg på en film som var slut alldeles nyss. vet inte riktigt vad den hette men typ the ugly truth. ganska bra men lite....tung typ. haha. se den så fattar ni nog ;-)

/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0