you are going in to yale!

hej :)
dagen har vart sjukt rolig! skulle vart med nathalie och moa men moa kunde/ville inte. så jag var bara med natta :) först fick vi lite gäster så jag tog en brownie på vägen och cyklade till natta´s place.
 där hade vi det jääävligt skoj.
 kollade på en massa videos på youttan och skratta som fan.
 vi börja att söka på atmosfear på liseberg(för att jag skulle övertala natta att åka den nästa gång vi åker till liseberg. om nån vecka!) och det slutade med att vi kollade på kineser som sjöng jävligt falskt, eller nått hahahahah. jag döör.
sen spela vi in en 1000 miljarder filmer när vi har skit kul ahha...
 sen satt vi och skaka en grej på zumba hahahahah. sen gick jag in på nattas facebook och skrev "jag gillar att danza danz" till alla som var online på chatten hahaha och sen blev det mer och mer haha. skrev att natta(i jag-form) gillar att gå på muséeum och massa. att svampbob var favoritprográmmet.
 och att hon kollade på barnkanalen(som hon gjorde!!) och massa annat!! sen tog hon min mobil och skrev massa taskigt ocksåå :(
hade jävligt roligt iallafall! sen checka vi in på massa roliga saker på facebook. nått hor-hus och kinesens lada och massa. fråga inte!

imorrn blir det ingen uppdatering tyvärr :( eller kanske på kvällen.
vi ska ut till schmöögen med våra kusiner.
gå på smögenbryggan. åka deras båt. äta mat. bada? sola. och ha allmänt nicee.
vi åker rätt tidigt imorrn. runt halv 10 :( men vi hörs nog på kvällen! PUSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0