/jessica

hejhej!'
sitter uppe vid den stationära och äter glass, hehe.

dagen har vart tråkig på nått sätt. haha. är inte på jättebra humör om man säger så.
 har bara kollat på tv, legat ute i hamocken och solat en stund, och ätit. ah, typ det.
nu sitter jag här och gör inget typ. vet inte riktigt vad jag ska göra nu.
men ikväll ska vi ut och äta tror jag. vi ska även boka resan till malmö & danmark-köpenhamn :)

ååhh. min syster är fan stööörd haha. hon har gjort översvämmning i hela jävla badrummet. hon bara stod i duschen och helt plötsligt varhela golvet fyllt med vatten typ 3cm upp *host*

jaja. nu ska jag nog hämta nått att dricka och sen gå ut och sätta mig igen. fast på en stol. blev fett åksjuk när jag låg och sola förut =(
PUSS


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0