fält för rubrik

hej !

dagen har spenderats på överby med sara. jag bytte mina skor till ett par nya och köpte tunna leggings.
vi åkte dit vid 11 och kom hem vid lite över 3 och åt mat.

en klocka som man fick med en prenumeration var ju alldeles för stor men nu har vi fixat den så nu passar den ;) mamma lyckades klura ut hur man skulle göra och fixade den åt mig ;) 

imorgon har jag inget bestämt så får se vad jag gör. kanske är med någon om nån vill, eller så är jag hemma, får se helt enkelt.

men nu ska jag kolla runt lite på datan så hörs vi antagligen imorgon ! /n


en bild på mig, klockan och mina nya naglar jag målade igår.
det ska föreställa en slags dragkedja på nageln med det annorlunda ;)


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0