nice

god kväll!
dagen har vart rätt bra faktiskt! åkte ju somsagt till tanumstrand/grebbestad. började med att kolla i sportshopen, hitta ingenting, blev liite besviken faktiskt haha ;) sen efter det åkte vi till en strand i närheter. tyvärr var det rätt kallt i vattnet. 19-21 grader bara. jag som inte har badat i havet/sjön ö.h.t i år (förutom i cypern (L)) hade inte mer än fötterna i vattnet.. men jag låg och solade i några timmar och blev lite brunare :) sen åkte vi hem och på vägen stannade vi lite här och där och köpte ramlösa, tapeter och vette allt. haha :P när vi släppt av dem andra hemma hos sig åkte jag och pappa och handla mat och godis ;)

imorrn ska jag sova ut och senare på dagen ska jag och mamma träna igen! sen måste jag även packa massor för på söndag smäller det!! vi åker vid lunchtid på söndag och är borta i 3 nätter så vi är alltså hemma på onsdag kväll. vet inte om jag följer med dem hem och stannar tills på torsdag men jag tror inte det. för jag har lite planer för torsdag också :) hoppas på fint väder nu!! juste, vi ska åka till strömstad. wihoo. var där en sommar för ett par år sedan, minnen! väldigt mysigt där iallafall! och påtal om sommar och planer och sånt. har jävligt grymma planer för nästa sommar, just sayin´ weho :D

nej, nu ska jag nog göra några tidsinställda faktiskt, ingen uppdatering från mig på sisådär 3dagar :)
PUSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0