tell me how good that be

hejhej!!
köpte ingenting på överby också glömde jag att köpa silicia-tabletter.. men får åka tillbaka nån dag och då ska jag köpa en kofta också :) betställningen jag gjorde igår kommer om en vecka också :D

kom hem för nån timme sen och har hjälpt pappa att montera möbler! :D 6 asfräcka stolar och en lampa än så länge. imorrn åker jag troligtvis till brålanda på förmiddagen. ska nog ut på en springtur innan! och i brålanda ska vi in lite snabbt på möbelhörnan och kolla på matta, soffbord mm. sen har jag även nyss dammsugit lite här nere :)

och juste ja, outfit bilder kommer senare ikväll! så ni har nått att se fram emot!

/jessica - puss!


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0