great day :D

hejhopp i stugorna!!
trodde det skulle va regn och molnigt men hepp. det blev ju strålande sol och pissevarmt! dock märkte jag inte det förrens jag kom ut såklart. men ínte hade jag tid att springa upp och byta :( jaja. som ni vet va jag på överby med nathalie & natalie :) köpte ingenting! :( så himla tråkigt när man inte hittar någonting.
eller jo... jag skulle köpa silica-tabletter på MAXI men då går det först förbi några killar och då skulle natalie säga till oss att dem skratta åt oss så pekar hon där dem gick förbi och då går deras kompisar förbi. precis när hon pekade också. och när killarna märkte att hon pekade vände dem och gick in i gången (där vi stod, bland alla omega3 och c-vitamin och sån skit) och då börja vi gapskratta. så sjukt jävla pinsamt. sen gick vi där ifrån skrattandes för att dem gick bakom oss. och vi typ sprang där ifrån. sen så skulle vi gå och kolla på nått och så kommer dem tillbaka och typ bara "bästabästa" och grejer. dem gick liksom emot oss och vi bara stod där och skratta hahah. lite skämmigt ahaha sen skriker dem mer grejer och sånt så det blev inga silica denna gången :( men ångrade mig precis när bussen kom så det får jag köpa nästa gång :)

sen jag kom hem har jag tatt massa kort på allt&ingenting haha, kul liv! men det kommer nog en outfit sen, wait a moment :) kanske kommer bilder på annan skit också senare hahah. är på blogghumör nu! :D

nya h&m katalogen har också kommit. hittade inget speciellt faktiskt. men jag får kolla om&om igen så hittar jag nog nått kul.

imorgon ska jag träffa nathalie igen trör jag :) och på torsdag är det kalajs för en kusin. tror han blir 18 faktiskt!! :) och sen resten av veckan vet jag inte. vi håller ju på att "renovera" (måla om och byta ut möbler och sånt) i vardagsrummet/tv-rummet/storarummet så ska väl kanske hjälpa till att måla det sista, polera golvet eller skruva ihop dem nya möblerna. mina släktingar i brålanda vill att jag ska komma upp också. men njea inte nu när pappa är ledig kanske, men absolut nån gång i sommar! :D kanske redan blir nästa vecka. fast pappa är ledig då också hahah, vi får se vilket humör jag är på helt enkelt :)

nu ska jag lägga in bilderna och lägga upp några lite snabbt och sen sätta på té och kolla igenom h&m katalogen framför tvn :)

POUSSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0