turbuleeens !

hejsan !

håller med jessica om att det var sjukt kul idag haha. men jag kollade faktiskt inte på barnkanalen, det var jessica som såg ett program där som hon tyckte var bra (iaf hade tyckt) och sen bytte vi inte kanal för vi gjorde annat, sådeså ;) haha

sen åkte ju jessica hem och strax därefter kom mamma och oliver hem. jag kollade lite på tv och åt och nu sitter jag här och ska bara skriva klart innan jag stänger av datorn. min klocka som jag nu sättit igång efter att den passar har jag märkt låter ganska högt när den tickar och den ligger bredvid mig på skrivbordet just nu så det blir lite störande haha.

imorgon vet jag inte vad jag ska göra, får se, som jag sagt ett antal gånger innan ;)

men nu ska jag ta och stänga av datorn så hörs vi imorgon /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0