today i don´t feel like doi´n anythin

hej !

just nu sitter jag och hade tänkt boka platser på bio till på torsdag med en kompis men det så står det att man måste hämta ut dom senast på söndag ? och hon är inte ens här och jag är inte hemma i helgen. hur tänkter dom när man ska hämta ut biljetterna 4 dagar innan själva dagen bion går ? :o förstår inte varför ?

aja, vi får se hur det blir, messar med henne nu ;)

denna dagen har vädret varit dåligt, det har regnet från och till hela dagen typ haha.
när jag skulle gå till bussen vid 3 så visste ju inte jag att det regna eftersom jag inte tänkte på att det kunde göra det så när jag kom ut var det bara upp med luvan och traska fram i regnet till busskuren (som tur var finns det en busskur där ;) ) sen när bussen kom och jag gick på den var den helt tom en bit, det kändes lite konstigt eftersom man är van med att fler folk brukar sitta i bussen ;)

sen kom jag hem och åt hemmagjord pizza, gottigotti.

och nu sitter jag här och skriver detta , men nu ska jag försöka fixa bokningen så hörs vi /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0