sommaren är kort, det mesta regnar bort

det är verkligen sant!

jag satt här vid datorn och helt plötsligt började regnet VRÄKA ner, hur mycket som helst, ni vet när det åskar eller så, så brukar det ju komma verkligen huuuur mycket regn som helst, så kom det nu, från ingenstans haha, tur att jag inte var ute :D

jag sitter iaf här nu och har ingenting att göra, kollar om det finns nått roligt spel på nån spel sida, eller så får jag väl sätta på typ sims 3 eller läsa eller nått, hatar när man inte vet vad man ska göra haha ;)




så fint väder så..


här kommenterar du :)
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Har du en iPhone, iPod eller en iPad och vill vinna ett nytt, supersnyggt skal till den?! :) då ska du vara med i tävlingen på min blogg!

http://mmiaas.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-valfritt-iphoneskal-fran-apples.html#comment

2011-07-23 @ 13:17:45
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0