sommar sommar sommaar

hejsan på er !

har inte vart nån uppdatering denna helgen för har inte varit hemma typ.
i lördags så åkte jag iväg till hjo runt 10 på en hantverksmässa, där köpte jag en ring och ett par örhängen. kom hem vid halv 7 tror jag. påvägen hem stannade vi och åt pizza också, mums, kebabpizza blev det för mig. sov inte hemma den natten så jag kom hem igår. min dag igår var ganska slapp, låg ute i hängmattan, plockade och åt jordgubbar och låg ännu mer i hängmattan med musik. kom hem vid halv 4 och runt 20 i 5 kom leticia till mig och vi cyklade in och hämtade biljetterna till bion på torsdag. när vi kom dit så var det stängt och det stod inte att det skulle avra öppet så vi cyklade därifrån men sen kom jag på att jag hade ju sett att det gick filmer den dagen så då cyklade vi tillbaka igen och satte oss utanför haha, och sen efter en stund öppnade de dörrarna och vi hämtade våra biljetter ;)
sen cyklade vi runt lite och så kollade vi lite på vår nya skola de håller på att bygga. det vi såg såg bra ut iaf :)
sen kom jag hem runt halv 7 och efter en stund åt jag scones !
resten av kvälle kollade jag på tv och läste lite.

idag gick jag upp , duschade och gjorde mig iordning och åkte sen till överby med mamma, när vi skulle gå till bussen så var det en igelkott utanför våran trappuppgång, söt var den ^^
 köpte en vit bikiniöverdel och en mascara. när vi kom hem satte vi oss på balkongen i solen, det är ändå ganska varmt även om solen inte lyser hela tiden :)
nu har jag legat där en stund , messat lite och läst lite och nu sitter jag och skriver här.
resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, får se ;)

men nu ska jag inte sitta här vid datorn, så vi hörs /n


örhängena och ringen, det ser ut som att de glänser väldigt mycket men det blev så när jag tog kortet och när jag försökte ta om det, haha.


och detta är dagens inköp :)


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0