solning och träning :)

neeeej! skrev ett inlägg och allt bara försvann :(
jaja, förkortar det lite här :)

just nu sitter jag här inne och äter lunch, kycklingsallad, mums! har legat ute i solen sen 12, så det är gött. ska snart ut igen men ska äta lite tårta också, haha. man får ju passa på medans man har hemma ;) sen runt 5 ska jag och träna med mamma. har äntligen fixat kort igen efter sommar-uppehållet! så nu ska jag träna röven av mig! efter det åker vi nog och handlar nått gott att äta också :)

imorrn blire ingen uppdatering tror jag. ska till tanumstrand med pappa (och antagligen ska en annan familj med) kolla i sportshopen, sola & bada hela långa dan!

hopphopp, nu ska jag hämta tårtan och sen åter ut i solen, hörs sen ikv :) PUSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0